Reklamacje

Staramy się aby wszystkie wykonywane przez nas produkty były na jak najwyższym poziomie, a zamówienia realizowane zgodnie z waszymi opisami, wskazówkami i oczekiwaniami. Jeżeli jednak po sprawdzeniu otrzymanego towaru stwierdzicie jakieś uszczerbki bądź błędy, prosimy niezwłocznie poinformować nas o tym pod adresem mailowym: reklamacje.rd@gmail.com

W razie jakichkolwiek wątpliwości możecie również skontaktować się z nami telefonicznie pod numerami telefonów: 720 777 478 lub 793 493 401 Jeśli błędy zaistniały z naszej winy, niezwłocznie poprawiamy i wysyłamy towar w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych. Może się zdarzyć, że w niektórych sytuacjach będziemy prosili was o odesłanie błędnie zrealizowanego zamówienia. Jeśli w chwili odbierania paczki stwierdzicie, że ma widoczne uszkodzenia, zagniecenia, prosimy abyście ją sprawdzili w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia uszkodzeń towaru spisali z nim protokół reklamacyjny, który będzie podstawą reklamacji.

Może się zdarzyć, że błędy w realizacji zamówienia powstały z winy kupującego. Do takich przypadków należą np. błędy w liście gości, lub tekst zaproszenia z literówkami niedostatecznie sprawdzony i zaakceptowany do druku. Zamówienia są realizowane zgodnie z zatwierdzonym projektem, dlatego przed jego akceptacją prosimy was abyście uważnie sprawdzili jego poprawność. Zamówienia wykonane zgodnie z projektem są uważane za poprawnie zrealizowane i nie podlegają reklamacji. Jednakże jeśli do takiej sytuacji doszło prosimy was o kontakt, a postaramy się znaleźć satysfakcjonujące dla obu stron rozwiązanie.