Z całą pewnością tak. Jak wykazaliśmy wyżej, inwestycja nie jest duża i na pewno nie zrujnuje firmowego budżetu, a korzyści, jakie ze sobą niesie, z pewnością przełożą się na wymierny wynik finansowy.
Przede wszystkim kartki z logo firmy drukowane na papierze premium dodają marce prestiżu i uznania w oczach kontrahentów oraz pracowników. To podświadome, ale dość proste skojarzenie: drogi papier oznacza firmę w dobrej kondycji.
Życzenia świąteczne są zawsze mile widziane i nigdy nie są przyjmowane niechętnie. Składanie takich życzeń na kartkach firmowych jest więc prostym, ale bardzo skutecznym sposobem zyskanie przychylności kontrahentów i lojalności pracowników.
Przyjęło się, że życzenia składamy osobom, które są dla nas ważne. Adresaci życzeń firmowych słusznie mają prawo czuć się wyróżnieni, co po raz kolejny buduje pozytywne skojarzenia związane z marką.
Kartki świąteczne z firmowym logo to wyjście z klientem lub kontrahentem poza relacje stricte służbowe, sposób na mentalne przywiązanie go do marki. W przyszłości będzie łatwiej renegocjować kontrakt lub sprzedać kolejny produkt.
Nie znaczy to oczywiście, że kartki świąteczne z firmowym logo warto wysyłać tylko osobom, wobec których mamy konkretne plany biznesowe. To w końcu bardzo miły zwyczaj i warto czasem wyjść z inicjatywą kultywowania go bez żadnych intencji, po prostu dlatego, że lubimy to robić.