Najczęściej zadawane pytania

FAQ to miejsce, gdzie znajdziecie pytania i odpowiedzi, które najczęściej pojawiają się podczas zamawiania produktów spersonalizowanych. Po zapoznaniu się z tym działem większość rzeczy stanie się zrozumiała. Na inne pytania chęcią odpowiemy e-mailowo lub telefonicznie. 

Etap zamawiania

Czy mogę zamówić część zaproszeń tylko na sam ślub?
Tak, Proszę wypełnić formularz zamówienia. Link do formularza wysyłamy w wiadomości e-mail po zakupie zaproszeń.
Czy mogę w jednym zamówieniu umieścić różne wersje zaproszeń?
Np. na ślub i wesele, zawiadomienia ślubne, zaproszenia dla rodziców itd. Tak oczywiście, zaproszenia można dzielić wedle uznania.
Czy nadruk nazwisk gości w zaproszeniach jest dodatkowo płatny?
Nie, nie pobieramy dodatkowych opłat z tego tytułu.
Czy personalizacja kopert jest dodatkowo płatna?
Tak, w procesie zamówienia należy zaznaczyć tę opcję, wtedy opłata doliczy się do zaproszeń.
Czy przygotowujecie zaproszenia w obcych językach?
Tak, ale ich nie tłumaczymy np. jeżeli chcesz zamówić zaproszenia w języku francuskim, musisz nam przesłać gotowy tekst zaproszenia w języku francuskim.
Czy można przyśpieszyć realizację zamówienia?
Tak, ale tylko z wykupioną na stronie sklepu usługą ekspres. Usługa skraca czas realizacji zamówienia po wypełnieniu formularza online / akceptacji projektu z 9 dni roboczych do 3 dni roboczych.
Czy mogę zamówić próbki zaproszeń?
Tak, proszę skorzystać z serwisu próbkowego.
Czy wykonujecie plany stołów?
Wykonujemy listy pasujące do wybranej kolekcji o maksymalnym formacie kartki A3.
Co to jest wkładka / wklejka do koperty?
Jest to wklejony wewnątrz koperty ozdobny lub zadrukowany papier widoczny po otwarciu. Wkładka / wklejka może mieć różne kolory i wzory w zależności od wybranego zaproszenia.

Etap projektu

Jak przesłać listę gości ?
Dane niezbędne do realizacji zamówienia należy przesłać w formularzu online. Link do formularza prześlemy w automatycznej wiadomości e-mail po zakupie zaproszeń.
Czy zawsze przesyłacie projekt do akceptacji?
Nie, w formularzu online zaznaczysz, którą opcję wybierasz. Jeżeli zależy Ci na czasie, możesz nam zlecić druk bez akceptacji projektu.
Jakiego papieru używacie do produkcji zaproszeń?
Nasze zaproszenia drukujemy na satynowanym papierze matowym klasy premium w gramaturze 350g/m2. Wg nas jest to najlepszy papier do tego rodzaju papeterii. Uwaga! Zaproszeń ślubnych nie drukujemy na tanich papierach typu kreda.
Czy mogę umieścić w zaproszeniu swoje własne teksty?
Tak, treść zaproszeń jest w pełni edytowalna, można ją zmieniać wg własnych upodobań, oczywiście w granicach rozsądku - zbyt duża ilość treści może się nie zmieścić w zaproszeniu.
Co zrobić, jeżeli treść nie mieści się w zaproszeniu?
Zdarza się tak, iż dodatkowe informacje np. o noclegu, poprawinach, transporcie dla gości nie mieszczą się w zaproszeniu. Wówczas proponujemy wykupić „wkładkę do zaproszeń”. Jej cena ustalana jest indywidualnie.

Etap realizacji zamówienia

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Jeżeli w formularzu online wybierzesz opcję zapoznania się z projektem zaproszenia przed drukiem, wówczas projekt wyślemy do 3 dni roboczych. Po jego akceptacji zamówienie jest realizowane w czasie do 9 dni roboczych dla usługi standard, 3 dni dla usługi ekspres.
Czy mogę odebrać zaproszenia osobiście?
Ze względu na sytuację epidemiologiczną zamówienia realizujemy wyłącznie za pośrednictwem sprawdzonej firmy kurierskiej.
Czy mogę zamówić zaproszenia z dostawą na sobotę?
Firmy kurierskie oferują taką możliwość dla większości miast, pobierają jednak za taką usługę dodatkową opłatę. W celu ustalenia kosztów oraz możliwości takiej przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z biurem obsługi klienta.

serwis próbkowy

Dla niezdecydowanych przygotowaliśmy usługę wydrukowania próbek zaproszeń oraz niektórych dodatków. Próbki wysyłamy z przykładowym tekstem. Serwis próbkowy pozwoli Ci sprawdzić jakość naszych produktów.

usługa ekspres

Czas goni? Dla osób, którym bardzo zależy na czasie oferujemy usługę ekspres. Skrócimy czas realizacji o połowę. Usługa jest płatna. W celu skorzystania z przyspieszonej realizacji należy dodać "zaproszenia ekspres" do koszyka w trakcie składania zamówienia. 

Poznaj nas bliżej

Zdecydowaną większość zamówień realizujemy online stąd nie macie bezpośredniej możliwości aby poznać RoyalDekor. Nasza firma to mała rodzinna drukarnia. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "O nas".

Produkt dodany do ulubionych
Dodano do porównania

Komunikat

W związku z ogromnym zainteresowaniem naszymi produktami chwilowo wstrzymujemy sprzedaż. Po zrealizowaniu aktualnych zamówień sprzedaż zostanie ponownie uruchomiona. Osoby, które zamówiły zaproszenia i pilnie potrzebują dodatków prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Podobna sytuacja dotyczy klientów, którzy zakupili próbki zaproszeń. 

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.